13 Eylül 2015 Pazar

Bir Bahis Hikayesi

Telefonuma daha önce ismini duymadığım bahis şirketinden gelen mesajda:
"Üye olan herkese 10-TL bonus... Sitemizi şimdi deneyin" yazıyordu.

Normalde bilmediğim bahis sitelerinden gelen bu tip mesajlara itibar etmem.Fakat kasa bulundurduğum bahis şirketlerinde toplamda dokuz adet açık bahisim vardı ve kullanılabilir bakiyem yoktu. Bunun üzerinde siteye üye oldum. Hesaba bonus bakiyesi olarak 10-TL otomatik olarak yüklendi. 1,80 ve üzeri oranlar ile çevrilebileceği yazıyordu.

Yakından takip edenler bilirler ben genelde kombine bahis yapmam ve yine bilenler bilir oynadığım maçlara yatırdığım tutarlar yüksektir.Her neyse... Güvendiğim 1,40 ve 1,70 oranlı iki maçı kombine edip oynamak istedim.

Kupon oranı 1,40*1,70=2,38 olması rağmen sistem izin vermedi. Maç sayısı kısıtı yoktu anlaşılan... Minumum 1,80 ve üzeri oranlı bir maçlardan seçim yapmalıydım.

Bende oranları 1,80 üzerinde olan 4 maçtan oluşan bir kombine kupon yaptım.




62,7 oranlı kombine kuponu kazandı.
10 liraya kazanılan 627 lira...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder